سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

اصرار بر برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی
 

اصرار بر برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی، موجب اختلالات جنسی می‌شود

سلامت نیوز:‌ مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با مهم توصیف کردن نقش تبلیغات ماهواره‌ای در بروز مشکلات جنسی میان زوجین، تصریح کرد:« 99 درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می‌کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته‌اند.»

دکتر محمد حسین اخوان تقوی در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز، اظهار داشت:« اصولا مشکلات جنسی به سه دلیل عمده میان زوجین بوجود می‌آید که یا ناشی از اختلالات جنسی بوده که طیف گسترده‌ای را هم در زن و هم در مرد هم ثانویه به اختلال همسر اتفاق می‌افتد، یعنی به دلیل اختلال جنسی در یکی از زوجین(مثل مشکل زودانزالی، ناتوانی جنسی، بی میلی جنسی، واژنیسیم) مثلا زن، مرد هم دچار اختلال جنسی ثانویه می‌شود.»

وی در ادامه گفت:‌«بسیاری از مشکلات جنسی میان زوجین ناشی از باورها و نگرش وتصورات نادرست است که می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله تبلیغات ماهواره‌ای و برخی رسانه ها بوجود بیاید مثل برخی تبلیغاتی که برای افزایش اندازه آلت تناسلی مرد صورت می‌گیرد که این تبلیغات موجب ایجاد یک تصور نادرست در توقع فرد می‌شود و بیش از 99 درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته‌اند.»

این درمانگر اختلالات جنسی در ادامه گفت:«دومین دلیل مشکلات جنسی زوجین نادرستی فرهنگی است از جمله اینکه در شب عروسی عده‌ای اصرار به برقراری رابطه میان زوجین در همان شب را دارند نیز موجب اختلالات جنسی زوجین می‌شود.حتی عده‌ای پشت در منتظر می‌ایستند تا از انجام این رابطه مطمئن شوند و در نتیجه هم به دلیل خستگی‌های ناشی از برپایی مراسم عروسی و نیز به خاطر استرسی که برای برقراری اجباری رابطه در همان شب دارند این موارد مانع برقراری رابطه خوب میان زوجین شده و ضمن اینکه انتظار اطرافیان واسترس ناشی از این انتظار منجر به اختلالات عملکرد جنسی می‌شود.»

مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد، افزود:«این تصور که حتما برقراری رابطه زناشویی حق مرد است و تمکین از وظایف زن است و زن هیچ حقی در آمیزش ندارد نیز باعث ناکام ماندن رابطه زناشویی شده و رابطه جنسی زمانی سالم است که دوسویه باشد وتکالیف یک سویه رابطه جنسی بین زن و شوهر را بر هم می‌زند.»

دکتر اخوان تقوی، سومین دلیل مشکلات جنسی را ناشی از ناسازگاری‌ها در خارج از بستر خواب دانست و گفت:‌« سومین دلیل مشکلات جنسی ناشی از اختلالات و ناسازگاری‌ها در خارج از بستر خواب بوده و همان طور که می‌دانیم مشکلات میان زوجین به دو گروه عمده خارج از بستر و داخل بستر خواب مربوط می‌شود و درست است که رابطه زوجین در بستر خواب بخش کوچکی از زمان زندگی آنها را تشکیل می‌دهد اما همان طور که قبلا هم اشاره شد رابطه جنسی سالم اگر اصل زندگی نیست، چسب زندگی است.»

وی خاطر نشان کرد:«بیشترین طلاق‌ها در همان دوران اولیه زندگی ناشی از ناسازگاری‌ها در اوایل زندگی است و سردی روابط به تمام ابعاد و سطوح زندگی از جمله سطح رابطه جنسی کشیده می‌شود و زوجین در داخل بستر خواب رابطه جنسی خوبی نخواهند داشت.»

 

 

 




ارسال توسط اسماعیل عربی

نكاتي جهت افزايش ضريب امنيتي خدمات اينترنتي :
-         از رمزهاي ساده استفاده نكنيد. رمزهاي خود را ترجيحاً به صورت تركيبي از حروف كوچك و بزرگ و اعداد و علامتها انتخاب نماييد.
-         رمزهاي عبور خود را به صورت دوره اي تغيير دهيد.
-         رمز خود را در اختيار ساير افراد قرار ندهيد.
-         اطلاعات حساس از جمله رمز خود را از طريق تلفن براي ديگران بازگو نكنيد.
-         در صورت فاش شدن رمز خود، در كوتاهترين زمان ممكن آن را عوض نماييد.
-         مرورگرهاي اينترنت گزينه اي را جهت به خاطرسپردن رمز ارائه مي دهند. اين گزينه با نام كلي remember password  شناخته مي شود، از اين قابليت استفاده نكنيد.
-         رمز يا شماره PIN خود را به گونه اي كه قابل رويت ديگران باشد وارد ننماييد.
-         محل نگهداري رمزهاي عبور مي بايست دور از دسترس ديگران باشد، اين موضوع در برگيرنده ساير اطلاعات حساس و حياتي نيز مي گردد، از جمله آنكه رمز حساب خودپرداز را در كنار كارت حساب(‌خودپرداز) نگهداري كنيد.
-         براي ارسال اطلاعات حساس خود از پست الكترونيكي استفاده ننماييد.
-         همواره سعي كنيد براي ورود رمز خود از امكان virtual keyboard بجاي كيبور فيزيكي كامپيوتر استفاده كنيد. اين امكان در سيستم عامل ويندوز و همچنين در برخي از سايتهاي پرداخت آنلاين وجود دارد.
-         شناسه عبور و رمز خود را بر روي كامپيوترهاي خارج از اختيار وكنترل خود وارد نكنيد.
-         هنگان ورود به وب سايتها به ويژه وب سايتهايي كه در آن اطلاعات محرمانه وارد مي گردند، آدرس سايت مورد بازديد را در كادر نوار آدرس كنترل نماييد. بسياري از كلاهبردارهاي اينترنتي بواسطه استفاده از سايتهاي جعلي جهت دريافت اطلاعات حساس كابران رخ مي دهدد.
-         در صفحاتي كه سايت مورد بازديد از شما درخواست ورود شناسنه كاربري و رمز مي نمايد، حتماً مطمئن شويد كه از پروتكل https استفاده شده است. بدين منظور آدرس صفحه مي بايست با عبارت https://  بجاي http://  آغاز گردد.
-         در صفحاتي كه از https://   استفاده شده است، نبايد هيچگونه پيغام خطا مرتبط به گواهينامه ديجيتالي (Digital Certificate ) وجود داشته باشد.
-         براي بررسي جعلي نبودن سايت مي توان بر روي قفلي كه در صفحات https://  در مرورگر ظاهر مي شود، كليك نموده و سپس از عدم وجود علامت هشدار و يا علامت ضربدر قرمز بر روي گواهينامه اطمينان حاصل نمود.
-         از ادامه عمليات در صفحات https  با پيغام هشدار مبني بر وجود خاطر ( certificate error) در گواهينامه به كار رفته جداً خودداري نماييد.
-         همواره از نرم افزارهاي آنتي ويروس معتبر و بروزشده استفاده نماييد.
-         سيستم عامل كامپيوتر خود را همواره بروزرساني كرده و آخرين وصله هاي امنيتي را دريافت نماييد.
-         در صورتي كه احتمال وجود برنامه هاي مخرب را بر روي كامپيوتر خود مي دهيد از انجام هرگونه تراكنش مالي انلاين خودداري نماييد.
-         پس از انجام كار مورد نياز در وب سايتهايي كه نياز به رمز ورود دارند، به طور كامل log out  كنيد.
-         به مطالب نوشته شده در پنجره هايي كه اتوماتيك نمايش داده مي شوند توجه نموده و بلافاصله بر روي ok  يا yes كليك نكنيد. بسياري از برنامه هاي مخرب به همين شيوه بر روي كامپيوترها نصب مي گردند.
-         ايميلهاي دريافتي از منابع ناشناس را باز نكيند. به لينكهاي ارائه شده در ايميلها اعتماد نكنيد، به عنوان نمونه بانكها و موسسات اعتباري هيچ گاه از طريق نامه هاي الكترونيكي اطلاعات محرمانه شما را درخواست نمي كنند. بنابراين هرگاه در صندوق پستي خود نامه هايي از اين دست را مشاهده كرديد به سرعت آن را حذف كنيد.از داده هاي حساس خود نسخه پشتيبان تهيه نموده و در جايي امن نگهداري كنيد.

 


توصيه هاي امنيتي هنگام استفاده از كارتهاي بانكي بوسيله دستگاههاي خودپرداز :      
1        رمز خود را جايي يادداشت نكنيد و در صورت يادداشت نمودن آن را در جيب يا كيف پول به همراه كارت قرار ندهيد.
2    رمز خود را به صورتي انتخاب نماييد كه به راحتي در يادتان بماند، اما ديگران نتوانند آن را از مشخصات شخصي شما تشخيص بدهند. توصيه مي شود: از انتخاب شماره شناسنامه و تاريخ تولد خود و يا خانواده ، پلاك خانه و شماره تلفن خودداري نماييد. 
  3    بعد از بيرون آمدن كارت ، به سرعت آن را از دستگاه خارج كنيد و طوري ايستاده باشيد كه كسي نتواند كارت را از دستگاه برداشته و فراركند.
4    هنگام واردكردن رمز ، مستقيماً جلوي دستگاه قرار بگيريد تا كساني كه منتظر هستند ، از دستگاه خودپرداز استفاده كنند متوجه رمز شما نشوند و در صورت امكان در هنگام وارد نمودن رمز دست ديگر خود را بصورت حايل روي صفحه اعداد قراردهيد.
5    پس از اتمام عمليات كارت ، پول و رسيد خود را دريافت و از آنجا دور شويد. اصلح است بمنظور جلوگيري از خطرات احتمالي در جلوي دستگاه مشغول به شمردن پول خود نشويد.
6        براي دريافت پول از خودپرداز ، خودروي خود را رها نكنيد. حتماً سوئيچ را برداشته و تمامي درهاي خودرو را قفل نماييد.
7    اگر احساس خطر كرديد سريعاً عمليات را لغو نموده و به سرعت خودپرداز را ترك نمائيد. و با مراجعه به داخل شعبه ، هشدار دهيد كه فرد مشكوكي نزديك خودپرداز بوده است.
8        در شب از خودپردازهايي استفاده كنيد كه در محل هاي عمومي كاملاً روشن قرارداشته باشند.
9        در صورت ضبط كارت بوسيله دستگاه جهت دريافت كارت خود به شعبه مراجعه نمائيد .ضمناً همراه داشتن كارت ملي الزامي است.
10  اصلح است براي انجام عمليات بانكي تاريخ هاي پرترافيك دستگاههاي ATM  (علي الخصوص روزهاي پاياني هرماه ) و يا ساعات اوج شلوغي روز را انتخاب نكنيد.
11  بعلت افزايش درخواست ارائه خدمات از دستگاههاي خودپرداز ATM توسط مشتريان خصوصاً در روزهاي پاياني هرماه عمليات درخواستي بعضاً با تاخير صورت مي پذيرد لذا بهنگام درخواست وجه پس از خارج شدن كارت و برداشتن آن حداقل مدتي صبر نمائيد تا وجه درخواستي از دستگاه خارج شود. در صورت ناموفق بودن عمليات نسبت به اخذ صورتحساب خود اقدام و مانده حساب را كنترل و در صورت داشتن مغايرت جهت رسيدگي موضوع در وقت اداري به شعبه مراجعه نمائيد.
12  رسيدهاي دريافتي از دستگاه خودپرداز را حتي المقدور تا عمليات بعدي نزد خودتان نگهداري نموده و در غير اينصورت در محلهايي كه به منظور جمع آوري رسيدهاي مورد نظر تعبيه گرديده قرار دهيد و از رها نمودن آنها در اطراف دستگاههاي خودپرداز خودداري نماييد.
13  در صورت مشاهده هر گونه دستگاه يا وسيله غير معمول روي دستگاه خودپرداز و يا اطراف آن مراتب را سريعاً به مسئولين بانك اطلاع دهيد.
14  لطفاً كارت و رمز خود را به هيچ وجه در اختيار ديگران قرار ندهيد . بعضاً افراد سود جو به بهانه كمك كردن و راهنمايي ضمن اخذ كارت و رمز شما پس از انجام عمليات كارت شما را با كارت ديگري (سرقتي ، مفقودي ، باطله و...) معاوضه نموده و حساب شمــا را مورد سوء استفاده قرار مي دهند.
 




ارسال توسط اسماعیل عربی

از زندگی خسته شده اید؟ دیگر زندگی به کامتان نیست! نگران نباشید چون عده ی زیادی هم مثل شما هستند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. لذا برای آن حتماً راه حلی اندیشیده شده است. با سری به کتابفروشی های مختلف می توانیم تعداد زیادی از کتاب هایی که به این منظور تهیه شده اند را ببینیم. لیست صدتایی زیر به بیان نکات بسیار ساده و جذاب در این زمینه می پردازد که شاید با اینکه همه ی ما آن ها را می دانیم، ولی ندانیم که می دانیم! با هم این لیست را می خوانیم :

 

۱- اشتباهاتتان را بپذیرید

۲-از اشتباهات اطرافیان و دوستانتان بگذرید و چشم پوشی کنید

۳-برای خودتان سرگرمی جدیدی انتخاب کنید

۴-منظم باشید و نظم خاص و مورد قبول خود را اجرا کنید

۵-دوستان جدیدی پیدا کنید

۶-کار جدیدی پیدا کنید

۷-رژیم غذاییتان را تغییر دهید

۸-احساساتتان را روی کاغذ پیاده کنید. به عبارت دیگر برای خودتان یک دفترچه ی خاطرات تهیه کنید

۹-جملات صبحگاهی خاص خود را پیدا کنید!( هر روز صبح یک جمله ی مثبت را بیان کنید)

۱۰-به مسافرت بروید.

۱۱-ریسک پذیر باشید( خطر پذیری باعث افزیش نشاط در زندگی می شود)

۱۲-فعالیت اقتصادی خود را بنا کنید.(بی کار نمانید و شروع کنید به دنبال کار بگردید)

۱۳-زبان جدیدی یاد بگیرید.( یاد گرفتن زبان شما را با دنیایی جدیدتر آشنا می کند)

۱۴-دلیلی برای پذیرفتن نظرات دیگران بیابید.

۱۵-دکوراسیون محل کارتان را تغییر دهید.

۱۶-به خودتان پاداش بدهید.

۱۷-صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید.

۱۸-قدرت تمرکزتان را افزایش دهید.

۱۹-یک وبلاگ برای خودتان دست و پا کنید!

۲۰-یک کتابچه ی الکترونیکی بنویسید ودر اینترنت منتشر کنید.

 

 

۲۱-تلاش کنید ولی زیاد رویایی فکر نکنید.

۲۲-کارشکنی و بی قانونی را بگذارید کنار

۲۳-دلیلی برای دوست داشتن خودتان پیدا کنید!

۲۴-چیزهای جدید را تجربه کنید

۲۵-از دعوا کردن برحذر باشید

۲۶-از تلف کردن انرژی تان جلوگیری کنید.

۲۷-یادبگیرید که چشم پوشی کنید

۲۸-قدردان زحمات دیگران در قبال خودتان باشید

۲۹-ول کن قضیه نباشید!

۳۰-خانه تان را تمیز کنید

۳۱-فعالیت های روزانه تان را بنویسید

۳۲-نظرات منفی که در مورد خودتان دارید را حل کنید.

۳۳-مهارت های جدیدی را یاد بگیرید

۳۴-به مانند پولتان که همیشه حسابش دستتان است، حساب زمانتان را هم داشته باشید

۳۵-ورزش کنید

۳۶-مثل والدین باشید!

۳۷-دیوارهایی را که اطراف خودتان ساخته اید نابود کنید

۳۸-چیزهایی که باعث ناراحتی تان می شود را از خود و خانه تان دور کنید

۳۹-هفته ای یک کتاب بخوانید

۴۰-در دوره های یک ماهه خود را مجبور به کاری کنید

۴۱-به دوستان قدیمی تان زنگ بزنید و جویای احوالشان شوید.

۴۲-پیگیر اتفاقات باشید

۴۳-بازی کنید!( بعضی وقت ها مثل بچه ها رفتار کردن و با آنها بازی کردن باعث افزایش روحیه تان می شود)

۴۴-کسانی که به شما بدی کرده اند را ببخشید

۴۵-بی خیال حل مشکلات سخت شوید!

۴۶-با دشمنان قدیمی تان صلح کنید

۴۷-به یک دوست نزدیک قول بدهبد پابند به قولتان باشید

۴۸-اگر از کسی واقعاً بدتان می آید، با او قطع رابطه کنید! ( به همین سادگی! می توان جلوی بسیاری از ناراحتی ها را گرفت!)

۴۹-مهمتر از همه اینا اینه که به سایت راد اس ام اس دات کام یه سری بزنید !

۵۰- قضاوت کردن را کنار بگذارید

۵۱-طرز لباس پوشیدتان را عوض کنید

۵۲-حداقل روزی ۱۰ باز لبخند بزنید

۵۳-بعضی از خاطرات گذشته را فراموش کنید

۵۴-یک درخت در باغچه تان بکارید.

۵۵-به یک شهر دیگربروید!

۵۶-عضو گروه جدیدی شوید

۵۷-تلویزیون نگاه نکنید

۵۸-سرگرمی های غیرعادی ای برای خودتان دست و پا کنید

۵۹-یکی را تصادفی انتخاب کرده و بغل کنید!!

۶۰-یک مهمانی غیرمترقبه برگزار کنید!

۶۱-به پیاده روی بروید!

۶۲-یک حیوان خانگی بخرید

۶۳- یک نامه ی تشکر آمیز برای دوستانتان بنویسید

۶۴- روزانه تمرین مدیتیشن کنید

۶۵-از جملات زیبا استفاده کنید

۶۶-نسبت به خودتان هم همین کار را بکنید

۶۷-اگر در چیزی شک کردید، کاری که دلتان می گوید را انجام دهید

۶۸-چه پیروز چه بازنده، اظهار نظر نکنید

۶۹-از کسی تقلید نکنید

۷۰-اهدافتان را بشناسید

۷۱-به دیگران کمک کنید

۷۲-اجتماعی باشید

۷۳-زمانی را هم به تنهایی بگذرانید

۷۴-بعضی چیزها را هم خودتان تعمیر کنید.

۷۵-کارهای با ارزش انجام دهید

۷۶-سعی کنید که عادت کنید قبل از انجام هر کاری کمی فکر کنید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید

۷۷-موارد مختلف زندگی تان را درجه بندی کنید.

۷۸-درک کنید که دیگران از شما چه می خواهند

۷۹-عادت های بدتان را ترک کنید

۸۰-غرو لند کردن را ترک کنید

۸۱-چیزی که ازش بدتان می آید را از خودتان دور کنید

۸۲-سعی کنید هر روز بهتر از دیروز باشید

۸۳-به حرفهای منتقدانتان گوش دهید

۸۴-بدانید که زندگی خودش شکل نمی گیرد٬ بلکه براساس واکنش شما به مسائل مختلف زندگی شکل می گیرد. در موارد مختلف زندگی درست واکنش دهید!

۸۵-بخنیدید

۸۶-به سمت چیزی که علاقه دارید حرکت کنید

۸۷-به احساساتتان اعتماد کنید

۸۸-طوری زندگی کنید که انکار دارید تفریح می کنید

۸۹-از زندکی تان یک داستان درست کنید. اتفاقات مختلف زندگی تان را ثبت کنید و براساس آنها برای خودتان داستان هایی بنویسید که شما در آن نقش اول را دارید و یک قهرمان هستید!

۹۰-دنباله رو دیگران نباشید

۹۱-به اعتقاداتتان توجه کنید

۹۲-دروغ نگویید!

۹۳-موقعیت های مختلف را در زندگی تان پیش بینی کنید. اینگونه عمل کردن در زندگی ساده تر خواهد بود

۹۴-در امروز زندگی کنید

۹۵-منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید

۹۶-لذت ببرید!

۹۷-قوانین خاص خود را داشته باشید

۹۸-حسادت نکنید.

۹۹-عاشق باشید! نه فقط به دیگران که خودتان!

۱۰۰- افسوس گذشته ها را نخورید!




تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:آرامش در زندگی, احساس آرامش در زندگی, احساس خوشبختی در زندگی, احساس شادی, از دنیا خسته شدم, از زندگی خسته شدم, از زندگی خسته شدم چکار کنم, از زندگی خسته شدید, از زندگی خسته شدید !؟ (100 راه پیشنهادی ما را بخوانید), از زندگی خسته شدید !؟ (۱۰۰ راه پیشنهادی ما را بخوانید), اصول آرامش, اصول خوشبختی, اصول شاد زیستن, براحتی زندگی شاد و موفقی داشته باشیم, بهترین روش های احساس خوشبختی, بهترین روش های شاد بودن, خسته شدن از زندگی, خستگی از زندگی, خوشحال, داوود آنلاین, راه های خوشحالی, راه های درست زندگی کردن, راه های درست زندگی کردن و لذت از زندگی, راه های زندگی شاد, راه های لذت بردن از زندگی, راه کارهای فرار از خستگی در زندگی, روش های احساس خوشبختی, روش های شاد زیستن, روش های شادی, روش های شادی و آرامش, روش های لذت بردن از زندگی, روشهای درست زندگی کردن, زندگی شاد, سایت داوود آنلاین, شاد زیستن, شادی و شور در زندگی, مراحل یک زندگی شاد, مشخسات یک زندگی شاد, مطالب آموزنده در خوشبختی, مطالب در مورد احساس شادی, مطالب در مورد خوشبختی, مطالب در مورد شادی در زندگی, مطالب مفید در مورد خوشبختی, مقاله در مورد خوشبختی در زندگی, مقاله زندگی, مقاله مفید, مقاله مفید در شاد زیستن, چگونه از زندگی خسته نشویم؟, چگونه زندگی خسته کننده نداشته باشیم؟, چیکار کنم؟, ۱۰۰ راه پیشنهادی ما را بخوانید , آرزوهای زندگی,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک